V rámci vstupu značky Stassen na český trh připravila kreativní agentura Comunica netradiční promo pro její prémiový cider. Protože se tento osvěžující ovocný nápoj pije výhradně ledově vychlazený, vyrostly v klubu Sasazu na míru vyrobené ledové stěny.
Každá o ploše 16m2 a váze 2,5 tuny. Křišťálově čirá stěna s atraktivním brandingem v podobě zamražených lahví Stassen Cider fungovala zároveň jako velká interaktivní lednice. Každý, kdo si na párty „Coolio Snap! A Livin Joy Live“ zakoupil na baru jednu láhev libovolné příchutě, získal druhou zdarma. Pokud si ze stěny vytáhl tu správnou, našel vespod výherní samolepku, za kterou mu půvabné hostesky vydaly čepici, triko, tašku přes rameno nebo otvírák.
Brand Stassen Cider
Cider Stassen je 100% přírodní osvěžující nápoj, který vás nastartuje na tu pravou zábavu. Obsahuje jen ty nejkvalitnější ingredience. Je fermentovaný ze 100% šťávy, bez přidaných chemických barviv nebo příchutí. Čistou, intenzivní chuť si můžete vychutnat na vrstvě drceného ledu nebo po otevření pořádně vychlazené lahve. Vybírat lze ze čtyř příchutí – jablko, hruška, rosé a bezinka s limetou. Tento premiový nápoj určený B2B a B2C klientele se také umístil v mezinárodní soutěži cider roku 2010 a za dva své produkty (Apple Cider a Pear Cider) získal bronzovou medaili. Na evropském trhu je v prodejnosti číslo 1 Rosé Cider.
– red –