Konzultační softwarová společnost Cleverlance vyvíjí pro Komerční banku (KB) řešení mobilního bankovnictví pro platformy Android, iPhone a HTML v projektu Mobilní Banka 2.
Kromě zajištění vlastních bankovních funkčností nyní Komerční banka nabízí svým klientům i další informace, jako např. nejbližší pobočky a bankomaty, tiskové zprávy banky, úvěrové simulátory, informace o investičních fondech, měnové kurzy a měnové kalkulátory nebo užitečné kontakty – pro blokaci platebních karet, volitelnost skinu vlastní aplikace apod.
Generálním dodavatelem řešení je Cleverlance, která je zároveň dlouhodobým partnerem KB v oblasti dodávek přímého a mobilního bankovnictví. Její zodpovědností je kompletní dodávka návrhu, designu, vývoje a testování frontendové aplikace včetně serverové části spolu s její integrací do bankovních systémů. Projekt je rozdělen do tří etap, přičemž samotné mobilní bankovnictví bude implementováno na jaře 2012. Subdodavatelem projektu je společnost InMite. Projektem Mobilní banka 2 tak Cleverlance navázala na předchozí úspěšnou dodávku Mobilní banka.
„Komerční banka již v loňském roce překonala hranici jednoho milionu klientů, kteří aktivně využívají alespoň jeden kanál přímého bankovnictví. Orientace na nové mobilní technologie je jasným signálem, že i v bankovnictví je nutné udávat směr v technologických trendech a neustále připravovat pro klienty užitečné inovace. Již krátce po zveřejnění aplikací byl zaznamenán velký počet stažení v řádu několika tisíců, což předčilo naše očekávání. To je pro nás důkazem, že inovativní řešení mají na trhu své pevné místo a že jsme se vydali správnou cestou,“ uvádí Mojmír Prokop, ředitel Přímého bankovnictví Komerční banky.
– red –