Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam? Pokud zatím žádnou, pak vám chybí jedna klíčová součást obchodní strategie a zavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům, kteří vás ve vyhledávačích hledají.
Tato kniha je praktickým průvodcem s netechnickým výkladem zaměřeným na management firem, pracovníky oddělení marketingu či produktové manažery. Poskytne čtenářům vše potřebné, aby mohli začít utvářet obchodní strategii, která plně využije všech přínosů nabízených vyhledáváním. Autorka, která působila přímo ve společnosti Google, poradí, jak vyzrát na přirozené vyhledávání, aniž by bylo nutné utratit horentní sumy za reklamní kampaně v oblasti placeného vyhledávání. Čtenář se naučí vyhledávání efektivně zařadit do svého marketingového mixu, a zajistíte si tak dlouhodobý růst návštěvnosti a množství zákazníků.
Jak bude kniha čtenáři užitečná:
- Nevěnuje se placenému, ale přirozenému vyhledávání, na jehož výsledky kliká až 86 % uživatelů
- Naučí, jak integrovat vyhledávací strategii do všech aspektů byznysu
- Čtenář zjistí, jak prakticky využít informace o tom, co lidé hledají
- Poradí, jak zajistit, aby lidé v rámci přirozeného vyhledávání našli vaší firmu
- Naučí, jak se dostat ve výsledcích vyhledávání nejvýše
- Navrhne, jak dosáhnout hlavního cíle – získávat stále více nových zákazníků
Komu je kniha určena:
- řídícím pracovníkům nabídne tato kniha celostní pohled na to, jak vyhledávání zapadá do celkové podnikatelské strategie a jak by ji měli do své organizace integrovat.
- pracovníkům marketingu a vývojářům ukáže tato kniha, jak začlenit vyhledávání do již existujícího rámce tak, aby dosahovali ještě větších výnosů.
O autorce:
Vanessa Fox je uznávanou propagátorkou a konzultantkou v oblasti vyhledávání. Společnost Google ji zaměstnala jako mluvčí odpovědnou za komunikaci týkající se fungování vyhledávacího algoritmu Googlu. Je autorkou portálu Google centrála pro webmastery – rozhraní slučujícího důležité nástroje pro tvůrce a správce webů.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.