Byl jednou jeden marketingový kouzelník, inovátor a tvůrce nových nápadů. Ze všeho, co řekl nebo udělal, se stal hit. Skvělý trend, který pak musel za každou cenu následovat každý marketér na světě. V pohádce by všichni dosáhli úspěšného a šťastného konce, ale co když to tak v realitě není… Právě o vlivu moderních technologií bude další setkání Marketingového institutu na téma „Digitální mýty a nafouknuté bubliny v marketingu“. Uskuteční se ve středu 7. prosince od 16:30 hodin opět na Malostranské besedě v Praze.
Faktem je, že trendy hýbou světem, a nejinak je tomu i v marketingu. Řada marketérů považuje za důležité jít s dobou, a tudíž berou využívání různých digitálních nástrojů a kanálů jako samozřejmost. Řeč je zejména o sociálních sítích, mobilních aplikacích a dalších trendech, o kterých se tvrdí, že jsou „in“ a každý je musí mít. Otázkou ale je, zda tyto trendové záležitosti skutečně fungují v každé situaci nebo je to jen móda, a jestli jsou opravdu nové. Každý trend totiž stejně jako móda zažívá své návraty, a tak vznikají retrotrendy.
Prosincové setkání MKTI bude nově spojeno s krátkým školením. V rámci zhruba hodinové přednášky budou objasněny nejčastěji používané moderní technologie a nástroje v marketingu, jejich použití, přínosy, výhody a nevýhody. Od 17:30 hodin pak bude následovat tradiční setkání s několika krátkými přednáškami a panelovou diskuzí se zástupci médií, vývojářů, ale zejména předních marketingových odborníků. A na závěr jako vždy volná zábava a networking.
Marketingový institut zve na svoje setkání jak všechny příznivce moderních marketingových technologií a trendů, tak i ty, kteří se k nim staví spíše skepticky, a samozřejmě všechny ostatní marketingové nadšence.
První středa v měsíci – 7. 12. 2011 od 16:30 (přednáška) a od 17:30 (tradiční setkání) na Malostranské besedě
– red –