Ve čtvrtek 1. prosince startuje Sazka další fázi své reklamní kampaně. V hlavní roli televizních spotů, které jsou vánočně laděné, se opět objeví oficiální tvář Sazky – Jaromír Jágr. „Zatímco listopadová, úvodní část kampaně byla zaměřena především na obnovení důvěry zákazníků, v prosinci představíme klasickou kampaň zaměřenou na produkt, zejména tedy vysoký jackpot,“ upozorňuje Jana Studničková, členka představenstva společnosti SAZKA sázková kancelář, a.s., zodpovědná za marketing.
Kreativní koncept využívá hlavní atributy tradičního sázení Sportky – zábavy a touhy vyhrát. Slogan zní: „Vyhrajte ve Sportce – a dělejte už jen to, co vás opravdu baví.“ Jaromír Jágr se tak v dalších spotech Sazky postupně představí v různých nečekaných rolích, kdy „dělá, co ho opravdu baví.“
Vánoční televizní spoty poběží na všech hlavních televizních stanicích až do konce tohoto kalendářního roku. Kampaň bude doplněna outdoorem a tiskovou inzercí zaměřenou na tři hlavní hry Sazky: Sportku, Šťastných 10 a Euromiliony.
SAZKA sázková kancelář, a.s., zahájila intenzivní reklamní kampaň zaměřenou na obnovení důvěry zákazníků a posílení tržeb 2. listopadu tohoto roku.
– red –