Branding

BILLA má nový design interieru

Maloobchodní řetězec BILLA otevřel v listopadu dvě nové prodejny, šest dalších po kompletní rekonstrukci plně otevře v průběhu prosince. Všechny prodejny jsou upraveny podle nového designu a konceptu prodejen společnosti, který přináší změny v materiálech, barvách i interiérové navigaci. Celkové pojetí prodejen odráží rostoucí požadavky zákazníků na kulturu nákupního prostředí. Tradiční žluto červené barvy posouvá BILLA k šedivé v kombinaci s červenou a v prodejnách ve vyšší míře využívá dřevo. Dominantami prodejen jsou ostrůvky s čerstvými potravinami a nižšími a přehlednějšími regály. Všechny nové prodejny také v souladu s firemní strategií ochrany životního prostředí a společenské odpovědnosti využívají úsporné technologie, například uzavíratelné chladící a mrazicí boxy a skříně, které ušetří až 32 % energie a také úsporné osvětlení

„Nový koncept se nám osvědčil, reakce zákazníků na něj jsou pozitivní,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v České republice a na Slovensku s tím, že k postupné přeměně prodejen BILLA podle nového konceptu odpovídajícímu rakouskému vzoru dojde v průběhu několika následujících let.

Celkem je nyní v portfoliu BILLY v České republice 204 prodejen. Nově otevřené pobočky jsou v Praze Radotíně s prodejní plochou 1000 m2 a v Českých Budějovicích s prodejní plochou téměř 800 m2. V obou vzniklo 64 nových pracovních míst. Rekonstrukcí prošly a procházejí prodejny v Mikulově, Prostějově, Karlových Varech, Liberci, Přerově a také v Praze na stanici metra Florenc. Všechny budou otevřeny v průběhu prosince.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!