ICT

SPRINX představuje CRM řešení pro střední firmy

Společnost SPRINX s.r.o., držitel certifikátu Microsoft GOLD CERTIFIED PARTNER, představila 7. března 2003 nejnovější verzi řešení pro řízení vztahů se zákazníky (SPRINX CRM.NET verze 3.1), která poskytuje možnost evidovat a řídit firemní obchodní kontakty, plánovat aktivity, provázat firemní dokumenty s kontakty a aktivitami, umožňuje analyzovat prodejní cyklus, výkonnost jednotlivých prodejců podle teritoria a produktu, odhadovat budoucí tržby a další.

SPRINX CRM.NET je vybudován na nejmodernější technologii Microsoft .NET. V duchu již dnes známého hesla společnosti Microsoft, že aplikace vybudované na této technologii budou přístupné „kdekoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení“, lze k CRM systému přistupovat primárně přes internetový prohlížeč. Z hlediska uživatele je pak nepodstatné, zda je připojen přes Internet nebo pracuje v kanceláři, zda používá stolní počítač, notebook, PDA nebo mobilní telefon.

V produktu SPRINX CRM.NET jsou zúročeny více než šestileté zkušenosti společnosti SPRINX s vývojem a implementací takovýchto řešení zaměřených na organizace střední velikosti. Filozofií firmy SPRINX a jejích produktů je, aby zákazník dostal kvalitní a efektivní řešení, které lze nasadit během několika dnů. Současně však zůstává otevřeno k úpravám, jež je přizpůsobí požadavkům zákazníka a integrují s již používanými aplikacemi. K tomu jsou připraveny implementační a vývojové týmy společnosti SPRINX a jejích partnerů z celé České republiky.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!