Bohemia Tyčinky budou mít v listopadu a prosinci vůbec první kampaň ve své historii. V minisérii čtyř televizních spotů značka Bohemia na příkladu tradičních tyčinek s nadsázkou glosuje nesmyslné zákazy Evropské Unie. Bohemia Tyčinky jsou představeny jako tradiční kvalitní produkt, na který si Češi od nikoho nenechají sahat. Koncept pochází z dílny agentury McCann Erickson, spoty režíroval Saša Gedeon.
„Bohemia Tyčinky patří mezi nejoblíbenější a nejprodávanější slané snacky. Proto jsme pro období hlavní sezóny připravili silnou mediální kampaň“ vysvětluje pozadí kampaně brand manažer Marek Gold. Koncept, představuje Bohemia Tyčinky, jako tradiční českou pochoutku. Kampaň připravila agentura McCann Erickson. Minisérii čtyř TV spotů režíruje Saša Gedeon.
Ve třech spotech fiktivní zástupci Evropské komise – Ital, Francouz a Němec vyslovují své názory, proč tradiční Bohemia Tyčinky neobstojí v EU a navrhují, pokud nebudou splněny jejich požadavky, tyčinky zakázat. Spoty končí rezolutním odmítnutím „Na ty si přece nenecháme sáhnout – Bohemia Tyčinky nejlepší takové, jaké jsou“. Obsah čtvrtého dílu agentura zatím tají. Je ale možné, že dojde k setkání a sporu všech tří eurokomisařů.
Kampaň (první tři díly) poběží od 3. 11. do 4. 12. na TV Prima, Nova, Prima Cool, Prima Love, TV Barandov, Nova Cinema a AT Max. Další podpora bude v outdooru, printu a na internetu. Závěrečný spot bude nasazen od 4. 12. do 18. 12.
První tři spoty můžete shlédnout na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=BW9Fw_VGM1k
http://www.youtube.com/watch?v=UrCfspJokC4
http://www.youtube.com/watch?v=7KHThcNQ-OI