Společnost Alpa, a.s., tradiční český výrobce stejnojmenné francovky, rozjíždí svou PR komunikaci s agenturou Ogilvy&Mather Morava. Stěžejním tématem komunikace „Alpa – Poznej legendu na vlastní kůži“ bude oblíbená francovka Alpa a záviděníhodná historie značky ALPA.
„Francovka Alpa zanedlouho oslaví sto let od chvíle, kdy se s jejími blahodárnými účinky seznámili vůbec první zákazníci u nás. Rádi bychom proto poukázali na tuto výjimečnou životní etapu i vysokou loajalitu zákazníků, kteří francovku Alpu spokojeně používají již několik generací,“ uvedl Ing. Pavel Smažil, vedoucí obchodního úseku společnosti ALPA, a.s.
Agentura Ogilvy&Mather Morava se zaměří zejména na tradiční charakterové vlastnosti francovky Alpa jako je čistě přírodní složení, původní ověřená receptura, široká škála využití i zlidovělé a mnohdy netradiční způsoby použití. Pozornosti neujdou ani zbývající produkty portfolia tradičního výrobce z Velkého Meziříčí. Komunikace prozatím úzce zaměřená pouze na media relations bude s blížícím se termínem stoletého výročí rozšířena o další nástroje a kanály PR a také o čistě nadlinkové aktivity.
– red –