Mediální agentura Confidence Media reaguje na požadavky trhu a zakládá novou online mediální agenturu Confidence Digital. Confidence Digital bude klientům pomáhat překonat stale fragmentovanější a nepřehlednější zákaznické segmenty na internetu, sociálních sítích a mobilních telefonech.
Agentura Confidence Media (www.cmedia.cz), která se pohybuje na českém trhu venkovní reklamy již 13 let se rozhodla založit online divizi Confidence Digital (www.cdigital.cz). Kateřina Studeníková Cimoradská, jednatelka společnosti, vysvětluje důvody vzniku nového subjektu: “Je zarážející, že téměř 98 procent firem v ČR stále netuší, jaký potenciál dnes nabízejí behaviorální digitální média pro efektivní cílení komunikačních kampaní. Stále větší podíl bonitních klientů tráví čas v digitálním světě mezi iPadem, iPhonem, Facebookem a Twitterem, sledují televizní relace, čtou noviny, baví se, nakupují. Confidence Digital pomůže klientům nákladově efektivně zacílit na zákazníka bez ohledu na to, kde se zrovna v digitální pavučině nachází.”
Jan Procháček, ředitel pro technologie společnosti Confidence Digital, uvádí k nabídce klientských řešení: “Hlavní činností Confidence Digital bude nákupaplánování on-line kampaní prostřednictvím inteligentní bannerové a video reklamy, , sociálních sítí i produktů a služeb pro mobilní zařízení s důrazem na jejich efektivní propojení.
“Cílení na profily návštěvníků webu i na jiných serverech na internetu, zajímavosti o cestování a soutěže na Facebooku, video profily hotelů na Youtube a rychlé informace a kontakty na mobilu”, nabízí Procháček konkrétní příklad řešení pro klienta OREA Hotels.
“Věříme, že Confidence Digital rozšíří v České republice povědomí o nejnovějších mediálních nástrojích digitálního světa a umožní klientům a zaměstnancům full-servisových agentur přesnější cílení na zákaznické segmenty, které dnes již nelze klasickými médii oslovit,” uzavírá Studeníková Cimoradská.
– red –