Becherovka Lemond si připisuje zatím největší exportní úspěch ve své tříleté historii. Nápoj původně určený pro mladé lidi v České a Slovenské republice míří už do desáté země, a to do Německa. Lemondu se tak odkrývá největší evropský trh, na který nápoj vstupuje ve speciální lahvi o objemu 0,7 litrů. Ta bude k dostání pouze u našich západních sousedů. Do konce roku se bude Lemond prodávat exkluzivně ve stovkách prodejen sítě Kaufland. Od ledna 2012 pak i v dalších prodejních sítích a stovkách barů po celém Německu.
Lemond byl uveden na trh v roce 2008 a původně byl určen výhradně pro český a slovenský trh. Postupně však přicházel zájem z řady evropských zemí, a Lemond tak začal obsazovat trhy zejména na Balkáně a v Pobaltí. Vstup na německý trh je pro značku zatím nejvýznamnějším exportním úspěchem.
„Zájem o dovoz Lemondu přišel přímo od německých spotřebitelů, kteří nápoj ochutnali při cestách do ČR a začali jej požadovat i ve své zemi. Ten zájem byl dlouhodobý a stále sílil. Nakonec vyústil v konkrétní požadavek,“ přiblížil okolnosti vstupu Lemondu do Německa manažer značky Marek Grabovský.
Silnému německému trhu přizpůsobila společnost Jan Becher – Karlovarská Becherovka balení Lemondu. Ten bude v Německu k dostání v lahvi o objemu 0,7 litrů. Doporučená cena jedné lahve byla stanovena v rozmezí 12,99 – 13,49 EUR. Do konce letošního roku má na prodej Lemondu exkluzivitu síť Kaufland. Od ledna pak bude v prodeji v mnoha dalších obchodech i barech po celé zemi.
– red –