Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Ke zjištění tohoto výsledku je používáno metody osobního dotazování. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.
V omnibusovém šetření společnosti GfK Praha, realizovaném ve dnech 31. ledna – 10. února 2003 byla opět zjišťována spontánní znalost značek autorádií. Z celkově 61 uvedených značek si jednoznačně 1. pozici uchovává Sony (38,5 %) před značkou Philips (29,0 %) a Panasonic (28,7 %).
Na dalších 3 místech se umístily značky Blaupunkt, Grundig a Tesla.
Graf:
Autorádia 02/2003