Služby

CzechTourism vypsal soutěž na nové logo

Agentura CzechTourism zveřejnila zadání soutěže na novou destinační značku České republiky. Cílem je najít atraktivní logo, které graficky i textově postihne podstatu Česka jako turistické destinace. Na zpracování návrhů budou mít zájemci přesně měsíc. Výherce, jehož vybere patnáctičlenná porota složená ze zástupců státní správy i marketingových a grafických odborníků, získá jeden milion korun.

Logo bude měnit agentura CzechTourism téměř po deseti letech. Reaguje tak na vývoj mezinárodního trhu a výsledky výzkumů o vnímání České republiky očima cizinců, kteří současnou podobu vnímají ve srovnání s ostatními logy jako velmi konzervativní. Budoucí logo se stane základem jednotného vizuálu propagace Česka jako atraktivní turistické destinace a bude určeno především pro prezentaci v zahraničí.

„Chceme, aby soutěž byla plně transparentní, naším zájmem je, aby se do ní přihlásilo co nejvíce uchazečů a porota mohla vybírat z kvalitních návrhů. V nedávné době změnilo úspěšně své logo například Slovinsko, Maďarsko či Německo a pokud chceme zůstat konkurenceschopní, musíme se vydat stejnou cestou,“ uvedl k projektu generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Nové logo by mělo jedinečnou a invenční formou vystihnout hlavní hodnoty destinace, tedy magická, okouzlující, pozitivní, dostupná a moderní. Mělo by být plné energie, schopné inovace a rovněž by mělo být jednoduše reprodukovatelné.

Návrhy bude hodnotit patnáctičlenná komise složená ze zástupců agentury CzechTourism, Ministerstva pro místní rozvoj, Ministerstva zahraniční nebo Českých center.  Odbornou veřejnost v porotě zastoupí například lektor Vysoké školy ekonomické a bývalý ředitel Asociace reklamních agentur Jiří Mikeš, ředitelka Designbloku Jana Zielinski, předseda sdružení Unie grafiků Zdeněk Sládek nebo šéfredaktor časopisu Marketing & Media Daniel Köppl. Vítěz získá jeden milion korun, oceněni budou také autoři návrhů na druhém a třetím místě.

Výsledky soutěže budou zveřejněny na začátku prosince. Kompletní zadávací dokumentaci k soutěži, stejně jako termíny odevzdávání zpracovaných návrhů, naleznete na webové stránce www.czechtourism.cz v sekci Veřejné zakázky.

– red –

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Trade Marketing Specialist
    Praha
  3. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  5. International management trainee
    Modletice
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!