Společnost Invia.cz, největší online prodejce zájezdů na tuzemském trhu, se rozhodla řídit své zahraniční PR aktivity z České republiky. S propagací na slovenském a maďarském trhu ji pomůže agentura Lesensky.cz, se kterou již spolupracuje v České republice.
Od nového systému správy zahraničních PR aktivit si Invia.cz slibuje užší provázání mezi regionálními zástupci a médii. Centralizace všech činností se pozitivně projeví při dodržování mediální strategie a napomůže maximálnímu využívaní informací ve všech regionech. Společnost Invia.cz se pro agenturu Lesensky.cz rozhodla na základě kvalitní spolupráce v České republice.
„S agenturou Lesensky.cz spolupracujeme na českém trhu od května. S výsledky jsme velice spokojeni, rozhodování jsme tedy měli usnadněné. Věřím, že spokojenost bude převládat i po hodnocení spolupráce na slovenském a maďarském trhu,“ uvedl Michal Tůma, marketingový ředitel společnosti Invia.cz.
„Důvěra zástupců společnosti Invia.cz nás samozřejmě těší a pevně doufám, že obstojíme. Naše práce bude tradičně založená na kvalitních a seriózních informacích, které média ke své každodenní práci potřebují. Abychom byli úspěšní, musíme dokonale poznat jednotlivé země. Navázali jsme proto se zahraničními médii intenzivnější kontakt a rozšířili náš tým o rodilé mluvčí,“ vysvětlil Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz, která své klienty aktuálně medializuje kromě České republiky také na Slovensku, v Maďarsku a v Německu.
– red –