Obchod

Značky S.Pellegrino a Bulgari se na 3 měsíce spojily

Celosvětová společná tour značky minerální vody S.Pellegrino a Bulgari zamířila i do České republiky a přinesla s sebou limitovanou edici lahví S.Pellegrino, které nyní zdobí etiketa v designu Bulgari – kultovní šperk z úspěšné kolekce Bulgari Vintage z toku 1965 nyní „nosí“ zlatožlutá etiketa ikonické lahve S. Pellegrino. Limitované množství lahví 0,7 l S.Pellegrino sparkles with Bulgari bude v říjnu, listopadu a prosinci k dostání ve vybraných pražských restauracích za stejnou cenu jako klasické S.Pellegrino.

Kde si ji budeme moci objednat? Mezi „vyvolené“ bylo vybráno Aromi, restaurace Aldente, Allegro ve Four Seasons, Da Emanuel, Kogo Slovanský dům, La Finestra a konečně restaurace Zlatá Praha hotelu Intercontinental. Bystrý čtenář si povšimne, že i restaurace byly vybrány s ohledem na jejich vztah k italské kultuře a lásce k dobrému jídlu.

S.Pellegrino nadšeně spolupracuje se značkami, které sdílí stejné poslání, touhu po nejvyšší kvalitě, ikonickém designu, ale i reputaci na mezinárodní úrovni. Spojení S.Pellegrino a Bulgari tedy potvrzuje jejich společné hodnoty – kulturní dědictví, kvalitu, prestiž, glamour a nadčasovost. Právě skrze ně interpretují italský životní styl.

S.Pellegrino přezdívané také „šampaňské mezi minerálními vodami“ vyvěrá z termálního pramene na úpatí Dolomit, čnějícího nad řekou Brembo v Italských Alpách. Jméno San Pellegrino pramen převzal od mučedníka a křesťanského biskupa v roce 1250. Údajně zázračné účinky pramene si zde vyzkoušel i Leonardo da Vinci, který zde pobýval v roce 1509. V polovině 18. století byl pramen poprvé analyzován a k velkému úžasu bylo jeho složení téměř totožné s tím dnešním. O sto let později už zde stály léčebné lázně a na začátku století byla minerální voda distribuovaná do hlavních měst Evropy, ale i do Spojených států, Jižní Ameriky a dokonce i do Sydney. Od 70. let 20. století je S. Pellegrino vedoucí minerální vodou na italském trhu a dokonce první minerální vodou, která byla exportována do Francie. V současnosti je jednou z nejprodávanějších vod na světě, což dokládá i neuvěřitelná suma 500 milionů prodaných lahví (údaj z roku 2005).

Historie značky Bulgari začíná v roce 1884 v Římě, kde si své klenotnictví otevřel Sotirio Bulgari, původem z řecké, stříbrotepecké rodiny. Díky úspěchu v obchodě a pomoci jeho dvou synů si otevřel další obchod v ulici Via Condotti, který je dodnes vlajkovou lodí Bulgari. Po Sotiriovi obchod převzali synové Constantino a Giorgio a jejich zájem se začal prohlubovat i v oblasti drahých kamenů, šperků a hodinek. Období po druhé větové válce znamenalo v historii značky významný milník. Bratři se odklonili od dominantní francouzské zlatnické školy a vyvinuli vlastní, unikátní styl inspirovaný řecko-římským klasicismem, italskou renesancí a římskou zlatnickou školou 19. století. V 50. a 60. letech získal odvážný a inovativní styl Bulgari úspěch i u filmu a bohaté „smetánky“ a v 70. letech otevřel své obchody v New Yorku, Ženevě, Monte Carlu a Paříži. Následuje úspěch s hodinkami BVLGARI BVLGARI, první vůní Eau Parfumée au Thé Vert a v 90. letech přichází s textilními a koženými doplňky. Značka Bulgari díky svému růstu pohltila ostatní podniky a v oblasti doplňků se stala natolik úspěšnou, že otevřela další obchody v Tokiu, Osace, Soulu, Miláně, Florencii a Singapuru a dalších světových metropolích.

Značky S.Pellegrino a Bulgari tedy spojuje víc než se na první pohled zdá. Italský původ, společné hodnoty i pohled na životní styl. To vše by se nyní mělo odrazit v nové lahvi, kterou si budeme moci objednat i u nás až do konce roku.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!