Přední farmaceutická společnost Medicom International, s.r.o. oznamuje prohloubení spolupráce s dosavadním partnerem Ogilvy&Mather Morava také na oblast public relations. Od rozšíření spolupráce si Medicom International, s.r.o. slibuje především posílení vnímání značky Medicom Angelini ve spojení s vybranými produkty portfolia u široké veřejnosti.
Desetiletá úspěšná spolupráce mezi oběma partnery vyústila v září v rozšíření komunikace i na oblast PR. Agentura Ogilvy&Mather Morava, která stojí například za úspěšnými kampaněmi na přípravky Tantum Verde (v současnosti vůbec nejprodávanější volně prodejný přípravek na bolesti v krku), a která pro Medicom International, s. r. o. doposud zajišťovala převážně klasické ATL kampaně zahrnující kompletní spektrum mediamixu i komunikaci v segmentu B2B, bude zajišťovat do budoucna také kompletní tiskový servis a media relations.
„Public relations pro nás představuje poměrně nové pole působnosti, a proto jsme se obrátili na odborníky, se kterými již máme dobrou zkušenost. Jejich úkolem pro nadcházející období bude zejména posilovat povědomí o našich produktech a společnosti Medicom International coby důležité součásti mezinárodní skupiny Angelini,“ dodal MUDr. David Vaněček, obchodní a marketingový ředitel Medicom International, s.r.o.
„Vzájemnou důvěru jsme postavili na deseti letech úspěšné spolupráce, a proto její rozšíření považuji za další logický posun v našem vztahu. Věřím, že oblast PR je vhodnou cestou, jak komunikaci klienta posunout o další krok dále,“ upřesnil Roman Valla, ředitel agentury Ogilvy&Mather Morava.
V první fázi se komunikační aktivity zaměří na značku Medicom International, aby i běžní uživatelé věděli, kdo stojí za úspěšnými a hlavně kvalitními produkty na českém farmaceutickém trhu. Souběžně bude probíhat komunikace vybraných produktů z portfolia brněnské společnosti. Medicom International, s.r.o. patří mezi 20 nejvýznamnějších farmaceutických firem působících na českém trhu a je součástí mezinárodní skupiny Angelini.
– red –