Česká spořitelna spouští novou soutěž se svým věrnostně-motivačním Bonus programem. Klienti, kteří od 17. října do 20. listopadu 2011 zaplatí platební kartou registrovanou do Bonus programu nákup za minimálně 200 Kč u vybraných partnerů, mohou až do 30. listopadu 2011 soutěžit o ceny za více než 500 tis. Kč. Hlavní cena je v hodnotě 100 tis. Kč – vítěz soutěže získá poukaz v hodnotě 30 tis. Kč na zájezd od cestovní kanceláře EXIM tours a poukazy v hodnotě 10 tis. Kč od dalších sedmi partnerů soutěže, kterými jsou SPORTISIMO, EuroOil, Marks & Spencer, expert Elektro, MALL.CZ, Globus a BAMBULE Království hraček.
Partneři soutěže zároveň poskytují už od 11. února 2011 násobný počet bodů do Bonus programu, které mohou klienti České spořitelny získat při nákupech v jejich prodejnách. Důkazem oblíbenosti násobných bodů u klientů je, že od 11. února do 17. října 2011 rozdala Česká spořitelna o 85 milionů bodů více než za stejné období loni. Klienti si od partnerů poskytujících násobné body objednali více než šest tisíc poukazů na nákup zboží a služeb a přes 13,5 tisíce odměn.
U každé platby kartou nad 200 Kč u partnera soutěže v období od 17. října do 20. listopadu 2011 se klientům v jejich bodovém účtu Bonus programu v záložce „SOUTĚŽ“ objeví možnost odpovědět na soutěžní otázku „Kolik odměn bude za období soutěže, tj. od 17.10. do 30.11. 2011 včetně, objednáno z Bonus programu České spořitelny?“. Jeden tip přináší soutěžícím dvě šance na výhru – každý 50. tip vyhrává poukázku na nákup u zvoleného partnera soutěže ve výši 300 Kč, navíc 20 nejpřesnějších tipů z celé soutěže pak získá ceny za více než 300 tis. Kč.
Bonus program je věrnostně-motivační program k platebním kartám, kdy klient za každých 20 Kč, které zaplatí debetní kartou v obchodě, přes internet nebo si jimi dobije kredit mobilního telefonu v bankomatu, získá 1 bod (u vybraných obchodníků a ve speciálních akcích až 10x více bodů). V případě Chytré karty ČS pak klienti získávají 1 bod za každých 15 Kč nákupu. Nasbírané body mohou klienti vyměnit za věcné či zážitkové odměny anebo je darovat na podporu různých charitativních projektů. Česká spořitelna připravuje se svými obchodními partnery pravidelné akční a sezónní nabídky násobných bodů a aktualizace odměn.
– red –