Od minulého týdne mohou inzerenti využít reklamních ploch na největším obchodním portálu Aukro.cz. Prodej reklamy zajišťuje AdMarket, který zařazením Aukra do svého portfolia zvětšil svou základnu na 3,5 mil uživatelů a podle předběžných odhadů získá třetí místo v návštěvnosti na českém internetu.
„O reklamu na stránkách Aukra je velký zájem, nabídka totiž obsahuje i atraktivní umístění přímo na homepage Aukru, kterou navštíví přes 1,5 milionu uživatelů měsíčně,“ říká František Peterka z AdMarketu a dodává: „Největší výhodou inzerce na Aukru je pro klienty možnost oslovit zákazníky přímo na místě, kde se rozhodují o nákupu, a efektivně tak podpořit svůj prodej. Další výhodou je možnost cílení reklamy do jednotlivých produktových kategorií na Aukru.“
AdMarket díky zařazení Aukra do svého portfolia nabízí nové balíčky personalizované reklamy, které jsou příkladem synergií v rámci holdingu Allegro Group CZ. „Portfolio našich projektů nabízí skvělou příležitost pro efektivní reklamu, kdy Aukro a Heureku doplňují specializované projekty jako otomoto.cz, bezrealitky.cz nebo servery ze segmentu cestovního ruchu a další projekty,“ říká Jakub Havrlant, CEO Allegro Group CZ.
– red –