Marketingový institut (MKTI), sdružení spojující české marketingové profesionály, nyní začíná nabízet všem, kdo se marketingem zabývají nebo se o něj zajímají, možnost členství v Klubu Marketingového institutu. Reaguje tak na stále vyšší počet žádostí o spolupráci ze strany významných marketérů. Záměrem je umožnit vzdělávání v oboru každému zájemci. Proto také existuje několik typů členství zahrnujících balíček zajímavých benefitů a vytvořených na míru jak pro právnické, tak i pro fyzické osoby, aby vždy vyhovovalo potřebám firmy či jednotlivce.
„Jedním z výrazných benefitů korporátního členství je přenositelnost v rámci funkce. V případě odchodu konkrétního člověka z firmy členství automaticky přejde na jeho nástupce. Firma, která má vícehlavé marketingové oddělení, navíc získá výhody členství pro všechny,“ prozrazuje Tomáš Poucha, spoluzakladatel MKTI. Velkým firmám a oddělením nabízí Marketingový institut ještě větší balíčky s benefity ve formě partnerství. Reaguje tak na poptávku ze strany firem, které se snaží hledat způsoby, jak efektivně vzdělávat své marketingové pracovníky a seznamovat je s nejnovějšími trendy.
Firmám jsou nabízeny následující možnosti spolupráce: zlaté členství, stříbrné členství a informační členství. Zlaté i stříbrné členství v Klubu MKTI je udělováno za roční poplatek a nabízí balíček atraktivních výhod. Zlaté členství navíc garantuje osobní profilaci v odborných médiích a účast na výroční večeři sdružení. Informační členství je zdarma na základě registrace. Specifikace jednotlivých variant společně s přihláškou je dostupná na webových stránkách www.mkti.cz v sekci Členství.
Pro fyzické osoby je připraveno zpoplatněné osobní členství, přičemž studentům je k dispozici speciální studentské členství za obzvlášť zvýhodněnou cenu. Také jednotlivci mohou využívat bezplatného informační členství. Více informací naleznete opět na webových stránkách MKTI.
Klub MKTI je určen pro marketéry začátečníky i seniory, konzultanty, mediální odborníky, akademiky a teoretiky, studenty, novináře, obchodníky a všechny další zájemce o tento obor. Jeho členové pak mohou na odborných setkáních navzájem sdílet své zkušenosti a především mají možnost být v kontaktu s předními marketingovými profesionály.
Dosavadní spolupráce MKTI se v případě řady firem i marketingových odborníků vyvinula ve vzájemně podporující partnerský vztah. Tato partnerství jsou v mnoha ohledech prospěšná oběma stranám a zároveň se výrazně podílejí na formování české marketingové společnosti.
– red –