Třetí ročník největší oborové události roku PR Summit 2011 zaznamenal zájem nejpestřejšího spektra účastníků v její historii. Téma „PR očima CEO“ přilákalo již přes 170 registrovaných účastníků a zájem stále sílí. Akce se uskuteční ve středu 19. 10. v prostorách Corinthia Hotelu Praha.
Tento fakt jasně avizuje, že postoj generálních ředitelů společností Bochemie, T-Mobile a Skanska k Public Relations, stejně jako navazující diskuse na téma „PR očima CEO“ láká odborníky komunikace i zástupce vedení četných firem napříč sektory.
„Tak oborově pestré složení ještě nebylo v historii PR Summitu zaznamenáno.“, říká spoluorganizátor akce Antonín Parma z Blue Events. Kromě odborníků z PR agentur jsou zde zastoupeny mnohé přední české společnosti, jako například: 3 M Česko, ADLER Czech, ArcelorMittal Ostrava, Barum Continental, Bayer, Bochemie, Budějovický Budvar, Cetelem, Czech Tourism, ČNB, Česká spořitelna, České Radiokomunikace, Eltodo, Hartmann – Rico, ING Bank, M.C. Triton, M.I.P. Group, Microsoft, Modrá pyramida stavební spořitelna, OKD, PPF, Procter & Gamble, Rodinný pivovar Bernard, Rossmann, SAP ČR, Seznam.cz, Siemens, Skanska, Spar Česká obchodní společnost, Strabag, Student Agency, ŠkoFIN, T-Mobile, Telefónica, Tchibo Praha, TIPSPORT, TÜV SÜD Czech, UniCredit Bank CR, Unipetrol, ÚOHS, Velux, Vodafone, Voksbank či Zoologická zahrada Praha.
Uzávěrka přihlášek na konferenci končí 14. 10. 2011, a proto je nejvyšší čas pro registraci. Online registrační formulář, podrobný program konference a další informace jsou k dispozici na www.prsummit.cz .
Zlatými partnery akce jsou společnosti: AMI Communications a Anopress IT, hlavním mediálním partnerem týdeník EURO.
– red –