Knihy

Kniha Žijte a myslete kreativně

Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat. Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby.

„Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama. Kniha vás krok za krokem provede fascinujícím světem práce reklamních agentur, naleznete v ní návody, jak převést obchodní cíle do řeči tvůrců reklamy, odhalíte tajemství tvůrčího myšlení či základní principy kreativní práce.” —Josef Vojta, marketingový konzultant reklamní agentury united people

Čtenáři se budou hodit praktické návody:

  • Jak sestavit zadání pro tvorbu reklamy
  • 36 zaručených kreativních tipů, jak vytvořit efektivní reklamní kampaň
  • Jak sestavit funkční kreativní tým
  • Jak úspěšně prezentovat svou myšlenku
  • Jak zvýšit efektivitu kreativní práce
  • Jak přežít na volné noze
  • Jak na reklamu pro charitativní a neziskový sektor
  • Jak systematicky zlepšovat efektivitu reklamních kampaní
  • Jak se bránit špinavým reklamním trikům

Kniha se zabývá i těmito částmi tvorby reklamy: příprava – brief, tvorba – kreativní metody, umění prezentace, rizika. Navíc se věnuje tématům jako freelance – jak se pracuje na volné noze, charita a svědomí.

Tato kniha by se zkrátka měl stát povinnou četbou pro všechny, kdo se chtějí dozvědět víc o pozadí reklamní tvorby, pro současné a budoucí reklamní tvůrce i pro zadavatele reklamy a manažery značek.

Autor knihy Vít Baloušek je zakladatelem značky Good Ideas a má dlouholeté zkušenosti jako tvůrce reklamních kampaní, lektor kurzů a školitel. Začínal jako novinář, poté působil jako copywriter a kreativní ředitel v několika renomovaných reklamních agenturách.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!