Komunikační agentura TBWA se rozhodla nabízet svým klientům novou specializaci v oblasti interní komunikace. Reaguje tak na stále jasnější trend v marketingu a komunikaci, kterým je pro agentury nutnost specializace a hlubší odbornost v nabízených službách.
“Klientům už nestačí přinést jen zastřešující komunikační koncept, je potřeba komunikaci promítnout kromě všech one-to-one kanálů i do strategie komunikace k zaměstnancům a stakeholderům. Z práce pro naše klienty je naprosto zřejmé, že důležitost interní komunikace se v poslední době intenzivně zvyšuje. Již delší dobu tuto oblast sledujeme a nyní jsme se rozhodli, že se v ní budeme mnohem více angažovat a poskytovat našim klientům expertízu a možnosti přípravy interních kampaní a komunikačních nástrojů nutných pro jejich efektivní realizaci. Je to nedílná součást uceleného komunikačního mixu, který byl v minulosti často opomíjen nebo mu nebyla věnována relevantní pozornost. Oslovili jsme proto Institut Interní Komunikace s nabídkou odborné garance a nakonec jsme se s ním domluvili na úzké spolupráci,“ sdělil Radek Dráb ze společnosti TBWA.
Spolupráce TBWA a spoluzakladatele Institutu Interní Komunikace Tomáše Pouchy proběhla již u některých stávajících klientům TBWA – v poslední době např. u klienta Česká pošta, kde je interní komunikaci věnována velká pozornost při zavádění nového produktového portfolia.
Tomáš Poucha – konzultant, lektor a pedagog v oblasti marketingu a interní komunikace a spoluzakladatel IIK:
„Jsme moc rádi, že se interní komunikace začíná dostávat více do středu pozornosti a to i od subjektů, které ji v minulosti přehlížely. Pomůže to celému odvětví! Máme možnost porovnávat odbornou úroveň se zahraničím a již nyní se v některých firmách dělá velmi pěkná, promyšlená a kreativní komunikace. Věřím, že nyní to bude ještě lepší. Se silným partnerem, jako je TBWA, je k tomu dobrý předpoklad“.
TBWA tak bude svým klientům nabízet ucelené a kreativní komunikační koncepce, jejíchž nedílnou součástí budou aktivity týkající se intermí komunikace, vč. informování a zapojování zaměstnanců, získávání jejich zpětné vazby, s využitím digitálních i tištěných formátů, soutěží, eventů a nefomálních komunikačních kanálů.
– red –