Knihy

Kniha Guerilla marketing

Guerilla marketing není jen provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se tyto kanály použijí nestandardním způsobem. Od tzv. klasického marketingu se guerilla marketing odlišuje hlavně tím, že se místo na velkorysý rozpočet se spoléhá na neotřelost, inovativnost, moment překvapení. Guerilla marketérům nechybí zápal pro věc, kreativita a osobní zaujetí.

Metody a postupy guerilla marketingu jsou vhodné zejména (ale ne výlučně) pro malé a střední firmy, které nemohou svým větším protivníkům konkurovat objemem peněz vynaložených na reklamu. Mohou se ale prosadit jinými cestami a vyhlásit konkurentům partyzánskou válku. Toto stěžejní dílo zakladatele guerilla marketingu Jaye Conrada Levinsona bylo vydáno poprvé v roce 1983.

Ve čtvrtém aktualizovaném vydání lze kromě jiného nalezt:

  • 200 nástrojů guerilla marketingu, z nichž mnohé jsou zcela zdarma
  • strategie pro marketing na internetu (kdy a jak je využít)
  • tipy pro využívání nových technologií (např. podcastingu či RSS kanálů)
  • programy pro oslovení potenciálních zákazníků
  • návod na vyvolání správného dojmu obchodní společnosti

    Jay Conrad Levinson je autorem více než dvaceti knih o guerilla marketingu. Bývalý viceprezident a umělecký ředitel v J. Walter Thompson Advertising a Leo Burnett Advertising je předsedou Guerilla Marketing International, konzultační firmy poskytující své služby malým i velkým firmám po celém světě.

    Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

  • Čtěte také

    Žaluzie, rolety, markýzy
    Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!