Česká softwarová společnost Cleverlance mění po 11 letech svého působení na trhu design a firemní strategii. Počínaje říjnem letošního roku představila nové logo i firemní barvy a spustila nové webové stránky. Silný a stabilní hráč na poli softwarových konzultací a služeb zaměřuje nyní svoji pozornost na vývoj nových a rozvoj stávajících produktů a do roku 2013 má za cíl zvýšit podíl produktového portfolia jako reakci na požadavky trhu.
Dlouhodobá spolupráce s významnými firmami na trhu orientuje nově hlavní aktivity společnosti Cleverlance do produktové oblasti. Vývoj produktů je však i nadále doprovázen poskytováním profesionálních konzultačních služeb a softwarových řešení na míru. Krok společnosti Cleverlance uvedeným směrem je podpořen celofiremním rebrandingem, který reflektuje a komunikuje změny ve společnosti.
Celkovou grafickou proměnu značky Cleverlance spojuje jednoduchost a nápaditost. Novou firemní barvou Cleverlance se stala fialová, a nahradila tak více než dekádu dominující oranžovou. Zmodernizované, odlehčené logo je doprovázeno sloganem CREATE IT. „IT“ přitom může být zkratkou pro informační technologie nebo „to“, čím se firmy ve svém podnikání zabývají a co je nutné vždy znovu vytvářet a obnovovat.
– red –