Reklama

Marketingová podpora sítě 1 FLOOR pokračuje, kampaň nyní komunikuje MĚSÍC SLEV

Specializovaná maloobchodní síť s podlahovými krytinami 1 FLOOR navázala na jarní billboardovou kampaň, zaměřenou především na budování povědomí o značce u koncových spotřebitelů, a představila podzimní marketingové plány. Při příležitosti prvního výročí sítě 1 FLOOR budou česká i slovenská outdoorová média komunikovat slevovou akci ŘÍJEN = MĚSÍC SLEV v prodejnách 1 FLOOR. Zákazníci tak budou moci v období od 1. do 31. října 2011 pořídit dekory dřevěných krytin Kährs a laminátových podlah Witex z exkluzivních kolekcí pro 1 FLOOR s 15% slevou. Do slevové akce je zapojeno všech 50 prodejen 1 FLOOR v ČR a 20 na Slovensku. Billboardová kampaň bude podpořena inzercí a PR články v časopisech o bydlení, odborných titulech i na internetu, připraveny jsou např. bannery s propagací slevové akce na webových stránkách obchodních partnerů sítě 1 FLOOR.

Slevová akce sítě 1 FLOOR bude v průběhu měsíce října 2011 komunikována na 120 billboardech euroformátu 5,1 x 2,4 m po celé České republice, reklamní plochy zajistí reklamní agentura Confidence Media, s.r.o., s níž 1 FLOOR spolupracovala i při jarní kampani, spolu s Avalanche Poster, s.r.o. a Vsign s.r.o. Na Slovensku je již od září 2011 rozmístěno celkem 35 billboardů a kampaň potrvá po dobu 2 měsíců. Zde se o billboardy letos již podruhé postarala agentura Rabaka, s.r.o. ve spolupráci s akzent media Bratislava spol. s r.o. a EUNICA MEDIA s.r.o.

Inzerce na půlstranu se v ČR i SR objeví ve vybraných časopisech o bydlení, jako např. Marianne Bydlení, Můj dům, Moderní byt anebo slovenský titul Dom a byt. Prezentace nebude chybět ani v odborném časopise DOMO. PR články získají svůj prostor jak v tištěných médiích, tak i na bydlení a moderní životní styl zaměřených internetových portálech. Kampaň doplní speciální bannery umístěné na webových stránkách jednotlivých partnerů sítě 1 FLOOR.

„Naším cílem je dostat síť 1 FLOOR do takové úrovně povědomí u koncových zákazníků, že pokud se zmíní téma podlahových krytin, lidé si automaticky vybaví právě prodejní síť 1 FLOOR a spolu s logem si spojí kvalitní podlahové krytiny i profesionální úroveň poskytovaných služeb,“ říká Ing. Petr Kratochvíl, jednatel společnosti Kratochvíl parket profi a spoluzakladatel sítě 1 FLOOR. „Při příležitosti prvního výročí sítě jsme pro zákazníky připravili říjnovou slevovou akci, která je hlavním tématem podzimní marketingové kampaně. Koncový zákazník tak bude mít možnost pořídit vybrané dekory podlahových krytin Kährs a Witex s 15% slevou,“ dodává Petr Kratochvíl.

Grafika vizuálů se skládá ze dvou hlavních částí, spodní třetinu tvoří černý pruh s logem 1 FLOOR, webovými stránkami i dalšími kontakty, zbývající plochu představuje image fotografie komunikující slevu 15 % na podlahové krytiny. Říjnová slevová akce platí pro všech 70 obchodů 1 FLOOR v ČR i SR a vztahuje se na exkluzivní kolekce podlahových krytin značek Kährs a Witex, navržených výhradně pro 1 FLOOR.

Například v loni na podzim probíhala propagace značky 1 FLOOR také na TV Prima, kdy síť sponzorovala čtyři díly pořadu Jak se staví sen. Letos v létě mohli diváci shlédnout reprízy loňských dílů.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!