Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech zahájila kampaň na podporu svých novinek v nabídce prémiových zimních osobních pneumatik – Goodyear UltraGrip 8 a Dunlop SP WinterSport 4D. Ve spolupráci se servisy Premio a Premio Expres přichystala akci Bezpečný týden, při níž každý, kdo v týdnu od 3. 10 do 9. 10. navštíví se svým dítětem autorizovaný servis Premio a zakoupí si v něm sadu pneumatik Goodyear UltraGrip 8, obdrží slevu 50 % na přezutí automobilu a zároveň dostane pro své dítě bezpečnostní reflexní vestu a sadu na kreslení.
Pneumatika Dunlop SP WinterSport 4D je veřejnosti představena pomocí vlastních internetových stránek přístupných z adresy www.dunlop.cz. Kromě detailně popsaných inovací nové pneumatiky si na nich návštěvníci mohou zkusit zábavnou on-line závodní hru, stáhnout si atraktivní pozadí na počítač, či prověřit své vědomosti v soutěži o ceny.
Neméně důležitým bodem zimní kampaně je i PR komunikace a podpora v místě prodeje. Na kampani spolupracují reklamní grafické studio Soliter a PR agentura Temper Communication.
– red –