Říjen je měsícem české státnosti, nastal tak čas se seznámit s novou ikonou tradičního českého obchodního domu KOTVA. Během měsíce října bude na trh vypuštěn čistokrevný český lev, který bude doplňovat nejen samotné stávající logo obchodního domu, ale také veškeré doprovodné komunikační aktivity. „Dlouho jsme se zamýšleli nad ikonou, jejíž charakter a síla odpovídá tradici a značce OD Kotva. Nakonec se prosadila neústupnost a síla českého dvouocasého lva, který se tak stává tváří našeho obchodního domu,“ vysvětluje volbu marketingová ředitelka Markland Kotva, Petra Kůlová.
Dvouocasý lev ztvárněný v padnoucím tmavém obleku bude doprovázet známé logo obchodního domu Kotva, společně se sloganem „Tradiční český obchodní dům“. Návrh ikony lva realizovala agentura Comtech.
V rámci komunikační kampaně na podporu image je využíváno především tradičních médií, jako jsou billboardy, megaboardy, CLV, lavičky, rámečky a další nosiče včetně využití samotné unikátní budovy obchodního domu. Součástí kampaně jsou i nová média, jako např. pojízdný LCD panel, on-line aktivity s využitím nového webu OD Kotva a Facebooku OD Kotva. Kampaň podpoří také kontinuální off-line i on-line PR aktivity doplněné o nákup inzertních ploch.
Petra Kůlová dále prozrazuje: „Lvíčka chceme co nejvíce přiblížit lidem tak, aby se s ním brzy ztotožnili. Proto v krátké době vyzveme veřejnost, aby našla to pravé jméno, které bude vystihovat jeho příslušnost k našemu obchodnímu domu.“
Na nové image kampani pod taktovkou Petry Kůlové se podílí, společně s agenturou Comtech, také marketingová společnost BON Media a grafické studio Martiny Tóthové.
– red –