Marketing

E-firmy roku 2002

Redakce ekonomického měsíčníku ebiz udělila cenu E-firma roku 2002 za efektivní využívání moderních technologií v každodenním chodu podniku společnostem:

ČSA
„Od roku 2000 fungují v ČSA on-line rezervace letenek, které loni doznaly podstatného vylepšení,“ vysvětluje šéfredaktorka ebizu Libuše Mohelská. „Ke koupi letenky přes internet jsou zákazníci motivováni atraktivními tarify Web Phares. Za zmínku stojí i přehledná a informačně bohatá webová prezentace, která zahrnuje mimo jiné interaktivní flashovou mapu letiště v Ruzyni. Pro klienty věrnostního programu OK Plus má ČSA speciální personalizované stránky.“

Olympus C&S
Olympus sice neprovozuje on-line obchod pro koncové zákazníky, přesto však internet k jejich podpoře i podpoře obchodních partnerů efektivně využívá. Pro uživatele je připraveno tzv. e-centrum, kde si lze stáhnout návody k použití a další podrobné informace o jednotlivých produktech či zde registrovat zakoupený výrobek. Využívanou službou je sledování informací o opravě výrobku. Uživatelé najdou na webu i digitální fotoalbum, které umožňuje archivovat nebo sdílet fotografie. Autorizovaní prodejci mají k dispozici e-obchod, kde mohou nepřetržitě objednávat požadované zboží.

Siemens
Společnost Siemens prošla v loňském roce významnou transformací v oblasti prodeje, nákupu i interních procesů. Cílem byla elektronická podpora všech důležitých postupů. Firma provozuje nákupní tržiště click2procure, jehož využití nabízí i jiným společnostem. Přesvědčila se i o výhodách elektronických aukcí. O pevném místě moderních technologií v každodenním životě firmy svědčí i využití e-learningu ke vzdělávání zaměstnanců či propracovaná technologická podpora vyhledávání a náboru nových zaměstnanců.

Zdroj: Computer Press

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!