Marketing

Nová malá ŠKODA se jmenuje Citigo

ŠKODA pokračuje ve své produktové ofenzívě představením sedmé modelové řady. Modelem Citigo vstupuje automobilka do segmentu malých vozů.

Citigo bude ještě v letošním roce debutovat na domácím českém trhu. Další evropské země budou následovat na začátku léta 2012. Citigo nabízí maximální prostor na minimální ploše a místa pro čtyři pasažéry. Při zahájení prodeje bude vůz na trh uveden ve třídveřové variantě, v roce 2012 bude Citigo k dispozici i v pětidveřové verzi.

„Citigo je ústředním pilířem naší Růstové strategie. Otevře naší značce cestu do velmi perspektivního segmentu,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h. c. Winfried Vahland. „Naše novinka beze zbytku naplňuje firemní filozofii značky ŠKODA vyjádřenou sloganem „Simply Clever“. Je kompaktní a přitom dostatečně prostorná; úsporná, ale překvapivě agilní; atraktivní po stránce výbav i použitých technologií. Ačkoliv je Citigo malý vůz, je to typická ŠKODA – a jako taková skvěle zapadá do našich plánů.“

Designerům se podařilo vtisknout vozu výrazný vzhled a na první pohled sdělit: toto je nová ŠKODA. Lamelová maska chladiče lemovaná chromovaným rámečkem a precizně tvarované světlomety dodávají vozu typickou tvář značky ŠKODA. Skvělou práci odvedli designéři i v oblasti o uspořádání karoserie. S délkou 3,56 metru, šířkou 1,65 metru a výškou 1,48 metru patří Citigo mezi nejkompaktnější vozy nabízené v tomto segmentu. Objem zavazadlového prostoru činí 251 litrů. Sklopením opěradel zadních sedadel vzroste tento objem na 951 litrů.

S modelem Citigo chce ŠKODA pro svou značku získat mladé řidiče, mladé rodiny, které potřebují druhý nebo třetí vůz do rodiny a tzv. „best agers“. Jedná se o zákazníky, kteří myslí na náklady, mají k autu spíše racionální vztah, na druhé straně ale mají vysoké nároky na kvalitu, praktickou stránku, design a bezpečnost. Pro tyto skupiny zákazníků neměla ŠKODA v segmentu malých vozů adekvátní nabídku.
Prof. Vahland: „Sledujeme rostoucí poptávku po malých automobilech s nízkou spotřebou, atraktivní cenou a příznivými provozními náklady. Tomuto vývoji jde ŠKODA vstříc novým malým vozem. Ten otevírá novou vstupní bránu do světa značky ŠKODA a zaujme spoustu zákazníků především na našich evropských trzích.“

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!