Reklama

Případ Bobr aneb jak udělat ze škůdce miláčka

Bobr je všude tam, kde se vyskytuje ve větší míře, brán jako škůdce. V Kanadě nebo na Aljašce k němu chovají nenávist a odstřelí ho, jakmile se jim dostane do hledáčku pušky. U nás stačí vědět, že svými silnými zuby dokáže pokácet strom.
Prostě škůdce par excelance. A proto si ho jako svůj symbol kdysy zvolila ČSOB Pojišťovna. Dává to smysl. Jenže když někdo škodí, tak ho lidi nemají rádi. A kdo chce mít takový negativně vnímaný symbol? Žádná firma na světě.

Bobruv konec

Reklamní agentura Comtech byla postavena před nelehký úkol – vytvořit bobra, který škodí, ale přitom ho lidé milují.

Myšlenka č.1: Čím méně bude bobr realný, tím ho budou mít lidé raději.
Proto Comtech najal přes produkci Boogie zkušené tvůrce roztodivných potvor ze Slovenska, totiž režisérskou skupinu, která se skrývá pod jménem Plaftik. Ti vytvořili loutku, která dokáže plivat piliny nebo třeba kouřit cigaretu.

Myšlenka č. 2: Čím vtipnější budou historky s Bobrem, tím více se o nich budou lidé bavit.
Kreativní teamy v Comtechu napsali spoustu bobřích příběhů. A projít mohli jen ty, které zaručovaly vykouzlení úsměvu na divákových ústech. Bobr padá s chůdou, kterou předtím přehryzal, překousává kabel, od něhož dostane pecku elektrickým proudem, schovává se v kouzelníkově klobouku nebo pilkou přeřezává stojan od mikrofonu.

Myšlenka č. 3: Čím kratší vtip je, tím déle se mu smějeme.
Proto byli zvoleny krátké formáty v rámci sponzoringu Československo má talent. I když jsou bobří historky odehrávající se v prostředí této soutěže krátké, stávají se pomalu ale jistě nedílnou součástí tohoto pořadu.

Myšlenka č. 4: Čím více lidí zapojíte, tím více lidí bude bobra milovat.
Proto mohou lidé tvořit vlastní příběhy s bobrem, z nichž se vyberou ty nejlepší a skutečně se natočí. Proto mohou lidé u každého bobřího příběhu hlasovat o alternativních koncích. Proto může každý, kdo hlasuje o Bobrově konci, vyhrát vstupenky na živé natáčení Československo má talent.

Myšlenka č. 5: Když uskutečníme tyto myšlenky, splníme zadání, ČSOB pojišťovna vejde více do povědomí cílové skupiny a všichni budou šťastní.
A jak to tedy teď vypadá? Kampaň je zatím na začátku. V televizi běží pouze první spot ze čtyř natočených, ale už teď všichni tuší, že to co bylo předsevzato, bude také splněno. Bobr se pomalu ale jistě stává miláčkem. Tak jak si to všichni přáli na začátku.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!