Necelých 14 dnů nás dělí od podzimní konference Retail in Detail/Shopper Marketing, letos na žhavé téma Social shopper a budoucnost digitálních médií.
Těm se ve svém příspěvku bude věnovat klíčový řečník Hugh Boyle, Global Digital Director Ogilvy Action z Velké Británie, který prozradí, jak spojení nových technologií a kulturních změn v průběhu nadcházejících 3 let nově nastaví tvář, podmínky a podobu digitálního marketingu.
V dalších případových studiích zazní, jak dělat shopper marketing v kombinovaném prostředí virtuálního a kamenného obchodu, jak ovlivňují chování nakupujících slevové systémy, a další praktické ukázky shopper marketingu od nás i ze světa.
Konference si klade za cíl být inspirativním zdrojem pro obchodníky a výrobce s rychloobrátkovým zbožím, tak i pro experty na trhu non-food a služeb. Uskuteční v prostorách pražského hotelu Olympik Artemis dne 27. 9. 2011.
Na konferenci je v tuto chvíli registrováno více než 150 účastníků. Mezi nimi jsou jak zástupci z oblasti rychloobrátkového zboží, tak experti na trhu non-food a služeb: 3M Česko, AHOLD Czech Republic, Alza.cz, BauMax SR, Beiersdorf, Budějovický Budvar, COOP Jednota, Danone, Electro World, Energizer Czech, Fortuna, GlaxoSmithKline, Henkel ČR, Home Credit, Jan Becher – Karlovarská Becherovka, K + B Expert, Karlovarská Korunní, Kimberly-Clark, MAKRO Cash & Carry ČR, McCANN-ERICKSON PRAGUE, Mlékárna Hlinsko, Nestlé Česko, Polabské mlékárny, Red Bull, Sara Lee, Simba Toys, Steilmann Praha, Tesco Stores ČR, Tchibo, Slevomat, UNILEVER ČR a další…
Pro velký zájem organizátoři prodlužují registraci do pátku 23. 9. 2011.
Veškeré další informace o programu konference a online registrační formulář naleznete na stránkách http://shopper-marketing.retailinfo.cz
– red –