Média

PR agentura Focus Agency se vydává do mediálního boje s chřipkou

Česká PR agentura Focus Agency s.r.o. vyhrála výběrové řízení společnosti Baxter. Stane se tak dodavatelem public relations kampaně, která má v září a říjnu 2011 podpořit prodej protichřipkové vakcíny PREFLUCEL.

Výhrou výběrového řízení na PR kampaň produktu PREFLUCEL se dočkala spolupráce Focus Agency a společnosti Baxter dalšího pokračování. Společnosti navázali spolupráci již na počátku roku 2011 na projektu očkování proti klíšťové encefalitidě.

Cílem Public relations kampaně je seznámit širokou veřejnost s tématem chřipky, jejími příčinami, běžným i nestandardním průběhem a možnými následky onemocnění.

PR kampaň začne v druhé polovině září a probíhat bude až do konce října 2011. Medializace tématu chřipkové prevence byla spuštěna setkáním odborného garanta s novináři a bezprostředně poté bude následovat prosazování tématu na televizních stanicích, v denících a na webových stránkách. Následně bude kampaň pokračovat i v ostatních mediatypech – v týdenících, měsíčnících atd. Vrchol kampaně by měl nastat v měsíci říjnu.

Komunikační strategie je zaměřena především na cílovou skupinu mužů a žen ve věku od 25 do 55 let, kteří žijí aktivním životem – cestují, sportují, ale také se vystavují zdravotním rizikům.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!