Společnost AZ TOWER a.s., která staví nejvyšší budovu v Brně, se pro marketingové účely rozhodla vsadit všechny karty na direct marketing. Direct marketingová kampaň bude založená především na individuálním přístupu – cílená nabídka konkrétních prostor dle zaměření podnikání firmy, kontakt na osobu s nejvyšší rozhodovací pravomocí ve společnosti.
K propagaci kanceláří a bytů v nejvyšší budově tak nebudou využity žádné běžné reklamní praktiky developerských firem, jako billboardy, inzerce, reklamní spoty v médiích či polepy v MHD. Hlavním motivem kampaně jsou ekonomické podmínky: vynikající investice společností již v projektové fázi, prodej kanceláří do osobního vlastnictví, který je výhodnější než pronájem, a modernost budovy a použité technologie nejvyššího standardu, které zajistí úspory v kancelářích i společných prostorech. Akcent bude v kampani dán také na možnost výborné investice vzhledem k rozsahu poskytovaných služeb v okolí budovy (obchodní galerie, restaurace a kavárny, fitness, autoservis) nebo na vynikající dopravní spojení (napojení na D1 i dostupnost MHD).
Kampaň bude směřovat jak na brněnské firmy rozličného zaměření, tak na individuální podnikatele. Mezi oslovené firmy budou patřit především mediální a komunikační agentury, právníci, finanční společnosti, vzdělávací a školicí agentury, lékaři, farmaceutické společnosti, IT společnosti, investorské společnosti, exekutoři, developeři, architekti a projektanti nebo gastroprovozy.
– red –