Reklama

Virtuální garáž pojišťovny Generali přitáhla na Facebooku 123 655 hráčů

Facebooková aplikace Virtuální garáž pojišťovny Generali přilákala v soutěžním období 123 655 unikátních hráčů. Její vítěz dnes převzal hlavní výhru, kterou byla hodinová jízda na terénním okruhu v legendárním Hummeru. Současně si odnesl model v poměru 1:6 na dálkové ovládání. S počtem takřka 75 tisíc fanoušků je pojišťovna Generali 16. značkou a vůbec nejúspěšnější finanční institucí na českém Facebooku.

„Sociální sítě včetně Facebooku jsou primárně o komunikaci. Přirozeně nás proto zajímá možnost přímé interakce s konkrétními lidmi, protože právě lidé jsou pro Generali klíčovou hodnotou. Ať už se jedná o stávající či potenciální klienty, obchodní partnery nebo zaměstnance,“ dodává Filip Kahoun, marketingový ředitel pojišťovny Generali.

„Z pohledu Generali byla Virtuální garáž úspěšná nejen zapojením velkého počtu hráčů, kteří ji hráli na denní bázi a mohli se seznámit se značkou Generali, ale také ziskem 60 tisíc nových fanoušků na Facebooku. Jejich engagement potvrzuje na dva a půl tisíce fotografií, které zaslali do paralelní soutěže,“ říká Kamila Písecká, manažerka online marketingu pojišťovny Generali.

Virtuální garáž se hrála o ceny od 19. ledna do 30. dubna letošního roku. Výhercem se mohl stát hráč, který v uvedeném období nakoupil do své virtuální garáže nejvíce aut a na virtuálním kontě mu zůstala nejvyšší částka. Virtuální peníze si hráči vydělávali v automobilových závodech, na které mohli anonymně vyzvat své protihráče. Za každý vyhraný závod získali dvojnásobek vsazené částky. Za virtuální peníze mohli dále vylepšovat svá auta tuningem. Náhodně do hry vstupovali zloději, kteří hráčům vykradli jejich Virtuální garáž. Protože všichni hráči měli virtuální havarijní pojištění pojišťovny Generali, nevznikla jim žádná škoda a mohli ve hře nerušeně pokračovat dál.

Na vítěze Virtuální garáže čekala hodinová projížďka na terénním okruhu v legendárním Hummeru a jeho model na dálkové ovládání v poměru 1:6. Druhý hráč v celkovém pořadí získal kartu CCS nabitou na 2 tisíce korun. Hráč na třetím místě vyhrál MP3 Walkman Sony. Paralelně s Virtuální garáží běžela fotografická soutěž, do které mohli hráči zasílat fotografie svých vlastních aut. Dvacet nejlepších bylo odměněno karta CCS nabitá na 300 korun. Na soutěžní email přišlo přes dva a půl tisíce fotografií.

– red –

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!