Obchod

Shell představuje svůj věrnostní program v novém kabátě

Společnost Shell Czech Republic a.s. přichází s významnými novinkami ve svém věrnostním programu. Shell CLUBSMART nově umožňuje sbírat body z každého nákupu a získávat tak odměny rychleji než kdykoli předtím. V rámci aktuální kampaně mají navíc loajální zákazníci Shellu možnost vyhrát celkem devět iPadů 2 nebo jednu z dalších 1 260 lákavých cen.

Věrnostní klub společnosti Shell je českým motoristům k dispozici již od roku 1998 a je tak programem s nejdelší tradicí pro zákazníky čerpacích stanic na našem trhu. Nyní se představuje v novém a pro loajální zákazníky atraktivnějším provedení včetně nového jména – Shell CLUBSMART. Sbírat body je nyní snadnější než kdykoli předtím. Nově získá člen věrnostního programu 1 Shell CLUBSMART bod za každých 25 Kč z nákupu v prodejnách na čerpacích stanicích Shell.

„Byli jsme první v České republice, kdo nabídl motoristům možnost zapojit se do věrnostního programu. Počet jeho členů neustále stoupá,“ řekl Dušan Nedorost, ředitel provozu čerpacích stanic Shell v České republice. „Věřím, že stávající členové novinky příjemně překvapí a že si k nám najdou cestu i zákazníci noví, kteří pravidelnými návštěvami na čerpacích stanicích mohou z věrnostního programu získávat dodatečné výhody,“ dodal.

„Současným členům samozřejmě platí jejich karty nadále a mohou s nimi využívat všech nových výhod. V rámci aktuální akce mohou navíc vyhrát zajímavé ceny, včetně iPadu 2,“ doplnila Laura Frankendorferová, marketingová manažerka věrnostního programu Shell CLUBSMART.

Členové věrnostního programu Shell CLUBSMART mají v období od 12. září do 13. listopadu 2011 možnost získat jednu z atraktivních cen. Každý týden vyhraje jeden zákazník Apple iPad 2. Denně navíc Shell rozdá dalších 20 zajímavých cen, jako například Apple iPod nano, digitální fotoaparát, kávovar nebo stavebnice Lego. Stačí pouze sledovat předem určené časy na www.shellsmart.com a během nich sbírat Shell CLUBSMART body. Více informací naleznete na internetových stránkách www.shellsmart.com nebo přímo na čerpacích stanicích Shell.

Shell CLUBSMART body je možné sbírat za natankování paliv Shell (1 bod za litr standardního paliva Shell FuelSave, za každý litr prémiového paliva Shell V-Power a Shell V-Power Diesel 2 body a za Shell V-Power Racing 3 body), využití služeb mycích linek nebo nákup vybraného zboží v prodejnách na čerpacích stanicích. Nově se navíc připočítá jeden Shell CLUBSMART bod za každých 25 Kč z nákupu v prodejně. Rychleji lze sbírat body v neděli, kdy bude za každý litr paliva Shell V-Power připsán dvojnásobný počet bodů. Speciální nabídky sledujte na www.shellsmart.com.

Probíhající kampaň bude po dobu jejího trvání podpořená radiovými a televizními spoty a POS materiály na čerpacích stanicích. Za realizací a propagací kampaně stojí agentury pracující pro společnost Shell: Proximity, JWT, MediaCom Praha a AMI Communications.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!