V minulých týdnech odstartovala v prodejnách Albert šmoulí kampaň, v rámci které sbírají děti 3D šmoulí kartičky do speciálního alba. Kartičky šmoulů nyní v České republice sbírá každé třetí dítě ve věku od 3 do 10 let. Sběratelská vášeň způsobila, že jsou nyní na všech prodejnách Albert alba zcela vyprodána. Celkově bylo k dispozici téměř 300 tisíc alb.
Jako náhradu za vyprodaná alba nabízejí prodejny Albert zdarma papírovou krabičku rovněž určenou ke sbírání kartiček šmoulů. Kromě těchto krabiček se ale nyní objevila zcela nová možnost, jakým způsobem šmoulí kartičky sbírat. „Kolegové objevili na youtube video, ve kterém si malá holčička Ája vyrobila vlastní originální album, do kterého teď sbírá šmoulí kartičky. To nás absolutně nadchlo, proto jsme se rozhodli poslat Áje velkou odměnu, a to nejen šmoulí překvapení, ale i zdravé svačinky s pitím do školy na celý rok zdarma. Ája nás i vlastně inspirovala k soutěži pro všechny ostatní děti,“ říká k úspěchu kampaně Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold.
Holčička Ája inspirovala společnost Ahold k vyhlášení soutěže pro všechny tvořivé děti, aby si vyrobily šmoulí album. Soutěž o „nejoriginálnější šmoulí album“ a možnosti získat hlavní výhru je vyhlášena na stránkách www.agentialbert.cz.
Hlavní cenou v soutěži je bílá postavička plastového Šmouly, kterého je možné pokreslit a dát mu tak vlastní originální vzhled.
– red –