Nejrychleji rostoucí marketingová disciplína – Shopper marketing – získává také u nás stále více příznivců. Po úspěchu loňské konference Retail in Detail/Shopper Marketing s účastí více než 230 delegátů přináší letošní ročník žhavé téma – Social shopper a budoucnost digitálních medií. Konference se uskuteční v prostorách pražského hotelu Olympik Artemis dne 27. 9. 2011.
Hlavní hvězdou programu podzimní konference Retail in Detail/Shopper Marketing je Hugh Boyle, Global Digital Director, Ogilvy Action z Velké Británie. Ve svém vystoupení odhalí tajemství, jak spojení nově se prosazujících technologií a kulturních změn v průběhu 3 nadcházejících let nově nastaví tvář, podmínky a podobu digitálního marketingu, jaké přinese změny v chování nakupujících a jaké vlastnosti má typický Social shopper.
Na vzdory tomu, co byste si mohli myslet, rychlost digitální revoluce nikdy neudávala samotná existence nových technologií, ale spíše osobní, lidská a kulturní připravenost společnosti je přijmout a aktivně používat. “Jsme to ve skutečnosti my, kdo je tím strojem a hybatelem změn a pokroku.”, říká Hugh Boyle.
Během 3 nadcházejících let rychlost digitální revoluce ještě vzroste. To vše bude mít na svědomí nová generace nakupujících, mladí lidí momentálně ve věku 15-18 let, vždy ochotně využívající moderní technologie jako rychlý způsob, jak se propojit se značkami, zbožím a vybranými obchody. “Právě oni jsou první skutečnou digitální generací, kterou nedigitální svět zcela minul.”, dodává Hugh Boyle. Do budoucna budou zodpovědní za největší změny komunikace značek se zákazníky od dob vynálezu televize.
V dalších příspěvcích se účastníci konference dozví, jak dělat shopper marketing v kombinovaném prostředí virtuálního a kamenného obchodu, či jak ovlivňují chování nakupujících slevové systémy. To vše doplněno řadou aktuálních případových studií od nás i ze světa.
Konference si klade za cíl být inspirativním zdrojem pro obchodníky a výrobce s rychloobrátkovým zbožím, tak i pro experty na trhu non-food a služeb.
Veškeré další informace o programu konference a online registrační formulář naleznete na stránkách http://shopper-marketing.retailinfo.cz .
– red –