Reklama

Comtech připravuje image kampaň pro Kotvu

Komunikační agentura Comtech připravuje novou image kampaň pro pražský obchodní dům Kotva.

Logo Kotva

Kampaň odstartuje v říjnu a poběží hlavně v outdooru (billboardy, citylighty), ale také na internetu. „Kampaň spojuje dohromady prvky jako jsou tradice & historie, a přitom upozorňuje na dnešní moderní podobu“, říká Jana Lelovičová, Strategic Planner agentury Comtech. Nová forma propagace ukazuje obchodní dům Kotva jako místo, které má léty vybudovanou tradici, historii, noblesu, ale přitom jde o moderní obchodní dům splňující nároky i těch nejnáročnějších zákazníků.

– red –

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!