Po akvizici jedničky v řešení e-shopů, firmy NetDirect, získala skupina Allegro Group v těchto dnech další českou internetovou společnost. Tou je AdMarket.cz, doposud patřící do skupiny Miton. Nově bude zajišťovat společný prodej reklamy na portálech Allegra i Mitonu, čímž vzniká portfolio projektů s měsíční návštěvnosti přes 3 milionů uživatelů. Allegro Group tak opět zásadně posílilo svoji pozici na poli e-commerce.
„AdMarket.cz je pro nás další důležitý krok v posílení pozice úspěšné internetové firmy, která chce expandovat i na zahraniční trhy,“ říká Jakub Havrlant, CEO holdingu Allegro Group, a pokračuje: „Vzhledem k tomu, že nyní provozujeme téměř dvě desítky webů, je logické, že potřebujeme vlastní zkušené obchodníky, kteří pomohou našim partnerům oslovit nové zákazníky.“
Díky spojení s Allegro Group si AdMarket.cz vytyčil nové cíle. „Tímto spojením chceme během krátké doby získat pevnou pozici v první pětce hráčů na poli internetové reklamy,“ říká František Peterka, ředitel firmy AdMarket.cz, a dodává: „Jsme rádi, že jsme se stali součástí mezinárodní internetové skupiny. Můžeme nyní mnohem intenzivněji hledat příležitosti pro náš další růst. První z příležitostí je už samotné rozšíření portfolia. To nově obsahuje servery, které navštěvují lidé, kteří na internetu nehledají pouze informace, ale především aktivně nakupují zboží a služby.“
Michal Jirák za Miton dodává: „Nabízet naše portfolia inzerentům společně nám dává velký smysl, zároveň nám to dále uvolňuje ruce plně se věnovat dalším investicím, které máme v České republice i mimo ni.“
Jednání o spojení obou firem byla zahájena na konci roku 2010. Obchodní podmínky pro zákazníky a partnery společnosti AdMarket zůstávají nadále neměnné. Obě strany se dohodly, že podmínky ani cena transakce nebudou zveřejněny.
– red –