Služby

Dulux zvyšuje povědomí o znalosti značky prostřednictvím interaktivní výstavy v pražském Mánesu

Výstavní síň Mánes bude od 3. září do 2. října 2011 hostit interaktivní výstavu Colour Passion zaměřenou na barevné trendy a tematické workshopy. Generálním partnerem výstavy bude značka interiérových barev Dulux.

Dulux

„Hlavním cílem této aktivity je zapojit do komunikace značky Dulux i samotné návštěvníky výstavy,“ říká David Hůla, marketingový manažer Akzo Nobel Coatings CZ. „Máme připravené široké spektrum aktivit, které se zaměří jak na barvy v interiérech, tak na vnímání barev v přírodě a módní barevné trendy pro nadcházející sezónu. Chceme, aby si návštěvníci uvědomili, že barvy, které mnohdy ani nevnímáme, ovlivňují veškerý život kolem nás,“ dodává Hůla.

Komunikační kampaň na Colour Passion bude probíhat prostřednictvím inzerce v tisku, rádiích a přidruženými PR aktivitami.

Měsíc trvající Colour Passion vzniká za účasti mezinárodních odborníků z oblasti interiérového designu, architektury a módy. Ti po společné diskuzi vybrali klíčové barvy pro nadcházející sezonu, které budou odhaleny u příležitosti zahájení výstavy a následně zachyceny v publikaci Colour Futures.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!