Výstavní síň Mánes bude od 3. září do 2. října 2011 hostit interaktivní výstavu Colour Passion zaměřenou na barevné trendy a tematické workshopy. Generálním partnerem výstavy bude značka interiérových barev Dulux.
„Hlavním cílem této aktivity je zapojit do komunikace značky Dulux i samotné návštěvníky výstavy,“ říká David Hůla, marketingový manažer Akzo Nobel Coatings CZ. „Máme připravené široké spektrum aktivit, které se zaměří jak na barvy v interiérech, tak na vnímání barev v přírodě a módní barevné trendy pro nadcházející sezónu. Chceme, aby si návštěvníci uvědomili, že barvy, které mnohdy ani nevnímáme, ovlivňují veškerý život kolem nás,“ dodává Hůla.
Komunikační kampaň na Colour Passion bude probíhat prostřednictvím inzerce v tisku, rádiích a přidruženými PR aktivitami.
Měsíc trvající Colour Passion vzniká za účasti mezinárodních odborníků z oblasti interiérového designu, architektury a módy. Ti po společné diskuzi vybrali klíčové barvy pro nadcházející sezonu, které budou odhaleny u příležitosti zahájení výstavy a následně zachyceny v publikaci Colour Futures.
– red –