Společnost Philips se rozhodla upozornit koncové zákazníky na vysokou kvalitu svých výrobků prostřednictvím možnosti nechat si v případě nespokojenosti vrátit plnou cenu výrobku, a to až do devadesáti dnů od zakoupení a bez udání důvodu. Kampaň potrvá od 1. září 2011 do 31. ledna 2012 a bude se týkat všech žehliček, holicích strojků, epilátorů, kuchyňských robotů a tyčových mixerů.
„Ve společnosti Philips jsme si vědomi vysoké kvality našich výrobků. Zároveň si však uvědomujeme skutečnost, že zákazníci mohou v době, kdy se z médií dovídají o nestabilitě na finančních trzích, více než v minulosti zvažovat, zda investují do nákupu nových domácích spotřebičů,“ říká Martina Kuncová, Trade Marketing Manager, Philips Česká republika. „Devadesátidenní záruka vrácení peněz minimalizuje nejistotu spotřebitele ze správně investovaných prostředků a zároveň jej ubezpečuje o kvalitě kupovaného výrobku.“
Devadesátidenní záruka vrácení peněz se vztahuje na žehličky, holicí strojky, epilátory, kuchyňské roboty a tyčové mixéry. Zákazník, který z jakéhokoli důvodu již nebude chtít výrobek Philips nadále používat, jej musí vrátit nepoškozený, s veškerým příslušenstvím a v původním balení. Výrobky není možné vrátit v obchodě, kde byly zakoupeny. Vrácení se provádí poštou zasláním na příslušnou adresu spolu s originálem účtenky a vyplněným kuponem, který je k dostání v obchodech a ke stažení na stránkách www.philips.cz.
Mimořádná devadesátidenní záruka vrácení peněz bude probíhat od 1. září do konce ledna 2012 a bude podpořena především prostřednictvím in store komunikace a POS materiálů. Informace o akci budou rovněž umístěny na stránkách www.philips.cz.
– red –