Visa International CEMEA a marketingová agentura Grey Worldwide vstoupily do poslední fáze exkluzivního vyjednávání, na jehož konci by měl být návrh smlouvy o spolupráci v regionu střední a východní Evropy, Afriky a středního východu (CEMEA). Výběrové řízení bylo vyhlášeno v říjnu minulého roku s cílem sjednotit marketingové aktivity v tomto regionu pod jednu agenturu. Počátečním cílem řízení bylo provést užší výběr agentur. Kromě Grey Worldwide do další fáze postoupily také Saatchi & Saatchi, BBDO Worldwide a Lowe Worldwide. Saatchi & Saatchi má v současnosti na starosti aktivity Visy na středním východě a v Africe, zatímco střední a východní Evropu pokrývá agentura Tequila.
První fáze výběrového řízení se odehrála v prosinci v Londýně. Vybrané agentury zde prezentovaly své strategické záměry a plány. Grey a Lowe se v únorové závěrečné fázi představily s prezentacemi probíhajícími současně v Londýně, Moskvě, Dubaji a Johannesburgu. V této fázi zúčastněné agentury dále rozvinuly myšlenky uvedené v prosinci a podrobně informovaly o tom, jak by si představovaly práci se značkou v daném regionu.
Celé výběrové řízení vedl Alex Craddock, viceprezident a ředitel marketingu Visa International CEMEA. Výběr okomentoval následovně: „Visa je nejrozšířenějším platebním systémem v regionu. Naším cílem je udržet vedoucí pozici značky a zvýšit objem tržeb. Hledali jsme agenturu, která nám bude schopná nabídnout velkou, integrovanou kampaň s důrazem na brand a také dobře fungující síť s kvalitním vedením v Londýně i v regionech. Grey vyhovuje našim požadavkům ve všech těchto oblastech.“
Carolyn Carter, prezidentka Grey Global Group EMEA, prohlásila: „Jsme velmi hrdí na to, že máme možnost pracovat na budování tak skvělé značky, jako je Visa. Pevně věříme, že naše výsledky budou nad očekávání dobré.“ Výběrové řízení se nevztahuje na region Visa EU, jenž v současné době spadá pod agenturní síť Saatchi & Saatchi.
Zdroj: Asociace Visa International