Skvělá moravská vína a domácí vinotéky. To jsou hlavní lákadla pro zákazníky v nové spotřebitelské soutěži Hamé určené pro podporu prodeje chlazených paštik Veselá Pastýřka. Hamé připravuje podzimní soutěž ve spolupráci s Vinařstvím Zaječí a společností Fagor Elektro.
„Partnery soutěže jsme pečlivě vybírali tak, aby dokonale ladili k promovaným produktům. Soutěž má za cíl podpořit vnímání Veselé Pastýřky jako prémiové značky chlazených paštik, které svou výbornou chutí uspokojí i náročné gurmány,“ upřesňuje Marcela Mitáčková, marketingová a vývojová ředitelka společnosti Hamé. Spotřebitelé se o akci dozví z televizního spotu, z inzerce a PR článků v lifestylových časopisech, ze soutěžní microsite nebo přímo v místě prodeje prostřednictvím POS materiálů a informací na obalech promovaných výrobků.
Zákazníci se do soutěže mohou zapojit nákupem 2 paštik Veselá Pastýřka a zasláním soutěžní SMS s údaji o nákupu nebo nově online registrací do soutěže na stránkách www.veselapastyrka.cz. Soutěž potrvá od 5. 9. do 30. 10. 2011.
– red –