Reklama

SMS soutěž Veselá Pastýřka láká zákazníky na moravská vína a domácí vinotéky

Skvělá moravská vína a domácí vinotéky. To jsou hlavní lákadla pro zákazníky v nové spotřebitelské soutěži Hamé určené pro podporu prodeje chlazených paštik Veselá Pastýřka. Hamé připravuje podzimní soutěž ve spolupráci s Vinařstvím Zaječí a společností Fagor Elektro.

Veselá pastýřka

„Partnery soutěže jsme pečlivě vybírali tak, aby dokonale ladili k promovaným produktům. Soutěž má za cíl podpořit vnímání Veselé Pastýřky jako prémiové značky chlazených paštik, které svou výbornou chutí uspokojí i náročné gurmány,“ upřesňuje Marcela Mitáčková, marketingová a vývojová ředitelka společnosti Hamé. Spotřebitelé se o akci dozví z televizního spotu, z inzerce a PR článků v lifestylových časopisech, ze soutěžní microsite nebo přímo v místě prodeje prostřednictvím POS materiálů a informací na obalech promovaných výrobků.
Zákazníci se do soutěže mohou zapojit nákupem 2 paštik Veselá Pastýřka a zasláním soutěžní SMS s údaji o nákupu nebo nově online registrací do soutěže na stránkách www.veselapastyrka.cz. Soutěž potrvá od 5. 9. do 30. 10. 2011.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!