Společnost Hornbach přichází s novou komunikační kampaní nazvanou „Každá změna má svůj začátek“. Touto aktivitou, která na tuzemských obrazovkách odstartovala v první polovině srpna, chce Hornbach zdůraznit, že žádná změna v životě se neobejde bez silného počátečního impulsu.
V první fázi kampaně, která odstartovala v první polovině srpna na všech velkých televizních stanicích v České republice a Německu, a poté i v ostatních evropských zemích, společnost uvedla televizní spot s názvem „Začátek“ odehrávající se v malé chátrající vesničce.
V té se její obyvatelé za dlouhé roky odnaučili používat ruce. Už léta proto na místní chátrající domy nikdo ani nesáhl a vesnice pomalu ale jistě začíná podléhat neodvratné zkáze. Až jednoho dne se na nebi objeví záhadný objekt, veliký ořech plný nářadí a materiálu pro kutily. Když se jeden z obyvatel vesnice pustí do přestavby svého domu, stane se vzorem pro ostatní a rozběhne se řetězová reakce, typická pro zákazníky Hornbachu: jeden kutilský projekt stíhá druhý, každý občan staví, renovuje a zkrášluje, až nakonec celá vesnička zazáří v zcela novém lesku.
„Pro fanoušky Hornbachu na sociální síti Facebook jsme připravili speciální 95 sekundovou verzi. Exkluzivní online premiéra proběhla v pondělí 8. srpna,“ říká Helena Ševčíková, ředitelka marketingu.
Druhá fáze televizní kampaně bude spuštěna počátkem října a představí 3 nové spoty. Kampaň připravila berlínská agentura Heimat.
– red –