České aerolinie využívají nové cesty k oslovení svých potenciálních zákazníků. Inteligentní Emailing s využitím řešení Silverpop Engage umožňuje nejen 96,4 % doručitelnost obchodních sdělení, ale generuje také dynamický obsah elektronického newsletteru šitého na míru adresátovi.
České aerolinie začaly používat nový systém rozesílání svého elektronického newsletteru. Unikátnost řešení Silverpop Engage garantuje doručení sdělení až 96,4 % příjemců. Toho lze dosáhnout díky dohodě o spolupráci s většinou poskytovatelů free mailových služeb. Inteligence tohoto nástroje spočívá v tom, že dokáže velmi rychle specifikovat, v jakou dobu si který příjemce nejčastěji dotčené e-mailové sdělení otvírá. Tomuto zjištění následně přizpůsobí příští rozesílku, a obchodní sdělení tak nezapadne mezi mnohá další.
„Nechtěli jsme pokračovat v paušálním rozesílání obchodních sdělení bez ohledu na to, co koho a kdy zajímá. Moderní nástroj emailingu nám umožňuje kopírovat zájem a poptávku klientů, uvedl Jiří Marek, viceprezident pro obchod a marketing Českých aerolinií.
Moderní emailing, na který přešly České aerolinie, umožňuje propojení webové a emailové analytiky. Silverpop Engage umí vyhodnotit, co si adresát newsletteru prohlíží na webu, na co „kliká“, co čte v newsletteru, případně zda něco nakoupí. Na základě toho je potom generován tzv. dynamický obsah obchodního sdělení ušitý na míru každému příjemci. Nespornou výhodou je aktuálnost sdělení, které s prodlevou v přečtení emailu nezastarává. Systém umí tvořit obsah až v okamžiku otevření elektronické pošty, a to z aktuální nabídky na webových stránkách Českých aerolinií.
Ve veřejné soutěži o řešení výkonnostního emailingu, kterou v závěru roku 2010 vyhlásily České aerolinie, zvítězila společnost VIV NETworks s řešením Silverpop Engage. Prostřednictvím této unikátní technologie je rozesílána celosvětově většina elektronických obchodních sdělení.
– red –