UniCredit Bank zahájila letos v létě distribuci svých platebních karet v novém designu. Nová podoba karet reprezentuje příslušnost banky k mezinárodní skupině UniCredit, stejný vzhled karet zavedly i ostatní banky ve skupině. Současný design sází na jednoduchost a střídmost, používá logo UniCredit Bank v kombinaci se jménem banky. Novinka se týká jak debetních, tak kreditních karet.
„Jsme rádi, že můžeme našim klientům nabídnout nový skupinový design karet a poskytnout jim další výhody toho, že jsou součástí silné mezinárodní skupiny. Při placení platební kartou v zahraničí již nebudou předkládat obchodníkovi neznámou kartu z České republiky, ale jednoduše kartu UniCredit Bank, kterou obchodník zná, protože s ní platí i klienti z jiných zemí,“ uvedl Leoš Pokorný, manažer kartového oddělení UniCredit Bank.
„Skupina UniCredit sjednotila designy karet ve všech zemích, kde vydává karty, a tak obdobný design bude mít celkem 28 milionu klientů. Všichni tito klienti mohou využívat síly mezinárodní skupiny, jednotné značky a také sjednocených poplatků při výběrech hotovosti z více jak 19ti tisíc bankomatů v Evropě,“ pokračuje Leoš Pokorný. To znamená, že klienti mohou provádět výběry za bankomatů skupiny za stejnou cenu jako v České republice ve všech zemích UniCredit, což pro velkou část z nich představuje výběr zdarma.
Klienti UniCredit Bank se na kartu s novým designem mohou těšit nejen při sjednání nové platební karty, ale i pokud jim vyprší platnost staré platební karty a obdrží její obnovenou verzi.
Nový design platebních karet UniCredit Bank