Služby

Agentura Media Age zvítězila v tendru na propagaci města Hustopeče

Tendr na propagaci města Hustopeče zná svého vítěze. Nejlepší nabídku podle zástupců města předložila brněnská komunikační agentura MEDIA AGE. Zakázka bude realizována v průběhu příštích dvou let.

Hustopeče

Předmětem vítězné zakázky je příprava a následná realizace nové komunikační kampaně Hustopečí. V rámci projektu vznikne kromě jiného i televizní a rozhlasový spot nebo dvacetiminutový propagační film města. Se stěžejními vizuály se potom budou moci potkat čtenáři regionálních deníků a časopisů zaměřených na turistiku. Součástí kampaně je i kompletní redesign webových stránek města, které nově získají speciální aplikaci na virtuální procházku. Celá kampaň se ponese v duchu claimu „Hustopeče. Srdce vinic a mandloní.“

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!