Tento týden byl spuštěn nový web 999.cz, který bude přinášet podporu všem e-shopům, jež chtějí zlepšit svůj e-business. Hlavní činnost projektu 999.cz stojí na čtyřech základních pilířích – vzdělávání, sdílení znalostí, mediální podpora a výhody pro klienty. Za jeho spuštěním stojí společnosti ACOMWARE, s. r. o., Dobrý web, s. r. o a internetový rádce Heureka.cz. V současné době působí v České republice více než 24 000 internetových obchodů, což je v přepočtu na obyvatele nejvíce v celé Evropě.
„Založením webu bychom rádi provozovatelům e-shopů poskytli vetší znalosti, podporu a zázemí. Zároveň bychom jim tak chtěli pomoci k dosažení větší konkurenceschopnosti,“ říká Tomáš Hodboď z internetového rádce Heureka.cz. Cílovou skupinou jsou e-shopy, jejichž majitelé chtějí v oboru vzdělávat sebe nebo své zaměstnance.
Zapojené e-shopy mohou mít přístup do centra informací o e-commerce, telefonickou a e-mailovou podporu k problematice e-shopů, možnost zúčastnit se klasických i online školení nebo workshopů s výraznými osobnostmi v oboru. Postupně přibudou také rady z právní oblasti. „Projekt by měl na jednom místě přinášet všechny informace týkající se e-commerce, a to nejen formou článků, ale i interaktivními způsoby,“ říká Tomáš Tureček z ACOMWARE, s. r. o., a dodává: „Do projektu, který bude zatím spuštěn v České republice, by se mělo podle předběžného zájmu samotných e-shopů zapojit do konce roku přibližně 200 z nich.“
Služba 999.cz vznikla s přispěním tří firem – ACOMWARE, Dobrý web a Heureka.cz. Noví partneři, kteří se mohou do projektu zapojit, získají kromě podpory brandu také možnosti další propagace, např. na webových stránkách 999.cz, formou pravidelných newsletterů, prostřednictvím online PR, na workshopech pořádaných 999.cz a podobně.
Co obsahují jednotlivé pilíře:
1. Vzdělávání – zapojené e-shopy budou mít možnost naučit se novým dovednostem užitečných pro jejich následný rozvoj, a to pomocí offline i online školení a dalšího poskytování aktuálních informací z oboru.
2. Sdílení znalostí – e-shopy budou mít přístup k rozsáhlé znalostní databázi, propojené s video a textovými manuály. Dále získají telefonickou a emailovou podporou. Samozřejmou součástí budou pravidelné newslettery a denní zpravodajství.
3. Mediální podpora – e-shopy budou mít možnost získat propagací napříč českým internetem, spolupráci s anketou ShopRoku, mediální podporu Internet Info, mediální podporu Heureka.cz. Mohou se zapojit do případových studií, diskuzí s odborníky z oboru a další.
4. Výhody pro klienty – součástí jsou mimo jiné zvýhodněné ceny na logistiku, zvýhodněné ceny na aplikace nebo zvýhodněné ceny na transakce.
– red –