Internet

Investice do internetové reklamy před létem poklesly o 6,8 %

V červnu 2011 se do internetové display reklamy investovalo 352,4 milionu korun. Meziměsíčně investice poklesly o 6,8 %. Největším zadavatelem v měsíci červnu byla Telefónica O2 Czech Republic, která nakoupila internetovou reklamu za 12,51 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.

Internetová reklama 2011/6

Podle výsledků výzkumu AdMonitoring, který monitoruje výdaje do internetové display reklamy, se v červnu 2011 do online reklamy investovalo celkem 352,4 milionu korun. Meziměsíčně nastal pokles o 6,8 %. Ve srovnání s loňským rokem jsou letošní červnové investice nižší o 7,7 %. Mezi měsíci květnem a červnem není pokles reklamních investic ničím neobvyklým, v předprázdninovém období firmy své výdaje tradičně tlumí. V loňském roce tento rozdíl činil dokonce 16,4 %.

Na vrcholu se už druhým měsícem drží společnost Telefónica O2 Czech Republic, jejíž výdaje do online reklamy v červnu činily 18,9 milionu korun. Na druhé místo se zařadilo Aukro s výlohami 16,3 milionu korun.

Tabulka uvádí TOP 10 skupin médií, u kterých zadavatelé reklamu nakupovali. V rámci této skupiny se proinvestovalo více než 305 mil. Kč. Výrazného navýšení zadavatelských investic se dočkala jen skupina CET 21.

AdMonitoring uvádí reklamní výdaje na základě ceníkových cen.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!