Se zahájením stavby nového Centra Černý Most mění nákupní centrum postupně svoji image. Od začátku léta používá zcela nové vizuály, jejichž společným prvkem je motiv krabic, které budou postupně odhalovat vybrané sezónní produkty a značky. Změny se týkají veškerých interních i externích prvků komunikace, včetně informačního stánku. Pro své zákazníky navíc Centrum Černý Most spustilo nové internetové stránky, začíná vydávat pravidelný zpravodaj a nabízí sezónní pohlednice zdarma. Speciální hlídka dále odměňuje zákazníky za věrnost a rozdává jim poukázky na vybrané zboží a služby.
Společnost Unibail-Rodamco staví na Černém Mostě nové regionální nákupní centrum, které bude výjimečným místem nejen k nakupování, ale i setkávání, odpočinku a zábavě. V souvislosti se stavebními úpravami dochází také k výrazným změnám v komunikaci Centra Černý Most. Zákazníci si tak budou moci všimnout zcela nových externích navigací, ukazatelů v rámci parkoviště, ale i uvnitř nákupního a zábavního centra. Jejich společným rysem je, že poskytují jednoduše a srozumitelně potřebné informace, představují vybrané aktuální produkty a značky z nabídky centra a rovněž připomínají probíhající přípravu zcela nového nákupního centra. „Společný motiv krabic jsme zvolili jako pozitivní transformaci stavebních cihel. Krabice jsou zároveň jedním ze symbolů nakupování,“ vysvětlila Lenka Dvořáková, marketingová manažerka společnosti Unibail-Rodamco.
Součástí proměny je také nová podoba informačního stánku, pro který se připravuje mimo jiné i dotyková obrazovka s interaktivní prezentací. Zákazníci si tak budou moci prohlédnout srovnání zajímavých čísel o současném centru s plánem pro nové Centrum Černý Most, interaktivní 3D mapu, vizualizace nového projektu nebo například odpovědět na anketu.
Společnost Unibail-Rodamco, vlastník centra, dále spustila nové webové stránky www.centrumcernymost.cz s přehlednými informacemi a upozorněními na novinky. Zaměřuje se také na intenzivnější komunikaci se zákazníky přes Facebook.
Pro ty, kteří upřednostňují klasičtější formy komunikace, začíná nově Centrum Černý Most vydávat pravidelný zpravodaj, ve kterém zájemci naleznou veškeré aktuální informace o stavbě nového Centra Černý Most, upozornění na aktuální služby a nabídky i připravované akce. Zákazníci si mohou dále vzít zdarma tematické pohlednice a poslat pozdrav svým známým, přátelům nebo rodině.
Již od června navíc Centrum Černý Most odměňuje své věrné zákazníky. Ve vybraných dnech se v pasážích centra pohybuje speciální hlídka, která rozdává poukázky na různé dobroty či nápoje pro osvěžení během nákupů, na mytí automobilů nebo měření zraku. Až si to zhoršené počasí na podzim vyžádá, do nabídky přibude také péče o obuv. Losovat odměny mohou zákazníci, kteří předloží účtenku z daného dne v minimální hodnotě 300, 500 nebo 1 000 Kč. Informace o aktuální nabídce zpříjemňující nakupování jsou k dispozici na informačním stánku.
– red –